5050505050 - Reisverslag uit Mangawhai Heads, Nieuw Zeeland van marion haak - WaarBenJij.nu 5050505050 - Reisverslag uit Mangawhai Heads, Nieuw Zeeland van marion haak - WaarBenJij.nu

5050505050

Door: Sarah50

Blijf op de hoogte en volg marion

14 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Mangawhai Heads

En dan is het 13 januari en mijn verjaardag, enorm veel post vanuit Nederland, had Dianne allemaal meegenomen, huis versierd met slingers en een Sarah. Echt zo gaaf om alle post te lezen en daarna gezellig met zijn viertjes te ontbijten. Van Els en Roos heerlijke biertjes gehad, dat wordt weer genieten. In de middag hier in mangawhai naar de markt geweest en naar de art gallary. Daarna heerlijk bij Bennetts koffie met gebak. Daarna terug naar het huis van Els en Roos on ons te gaan voorbereiden om naar Auckland af te reizen om met een groep van 10 te gaan dineren in de skytower. Wat was het leuk om daar ook Marcel en Yvonne, Ingrid, Janneke en Malcolm en Linde te ontmoeten, hebben een heerlijke avond gehad en Dianne zou Dianne niet zijn als ze nog een leuke verassing had geregeld bij het dessert, zo lief

• 14 Januari 2018 - 16:53

Hejo:

Hey Sarah, fijn dat je een hele bijzondere verjaardag hebt gehad met vele verrassingen. Altijd leuk toch. Nu samen ontzettend veel plezier want de rondreis gaat bijna beginnen.

• 15 Januari 2018 - 10:18

Johan Kunnen: