15 januari - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van marion haak - WaarBenJij.nu 15 januari - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van marion haak - WaarBenJij.nu

15 januari

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg marion

15 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Paihia

Vanmorgen vroeg opgestaan omdat we om 10.00 de auto moesten ophalen in Auckland. Els en Roos waren weer zo lief om ons daar heen te rijden. Na een voorspoedige rit op tijd bij de verhuurder en na diverse formaliteiten kregen we de sleutel en konden we de auto zoeken op het terrein. De auto snel gevonden, een Toyota Corolla en alle bagage past er gelukkig in. Ik(Marion dus) had de eer om te rijden en het went echt wel weer snel hoor, dat links rijden, alleen als ik richting wilde aangeven ging de ruitenwisser, maar ook dat went wel. Na nog een koffiestop met Els en Roos gingen we na een hartelijk afscheid dan echt helemaal zelf op pad. Na een rustige rit aangekomen in Pahia en hotel snel gevonden. Morgen de rest van het verhaal

• 15 Januari 2018 - 10:16

Carla:

Ga heerlijk genieten ziet er ontzettend mooi uit daar.

• 15 Januari 2018 - 10:17

Yvonne:

alsnog gefeliciteerd en veel plezier samen

• 15 Januari 2018 - 12:10

Annemarie Van Leen:

Hoi lieve meiden,
    Jullie hebben het wel heel erg naar jullie zin zo te zien aan de foto’s en aan jullie verhalen op FB!!
    Leuk ,ga zo door!
    Dikke kus !
    En Dianne,Nel heeft je “rol”heel goed overgenomen!!!!
    Xxjes

• 15 Januari 2018 - 16:58

Manon:

Leuk al jullie verhaaltjes! Geniet van jullie mooie reis!

• 16 Januari 2018 - 09:39

Anke:

Heel veel plezier. Pas op met die zon ! Ben heel benieuwd naar jullie boottocht. Groetjes,

• 16 Januari 2018 - 11:50

Hejo:

Hey, en nu oppassen als je een rotonde gaat nemen en af wilt slaan. Zet hem op en geen brokken maken. Geniet er van.