Orewa - Reisverslag uit Orewa, Nieuw Zeeland van marion haak - WaarBenJij.nu Orewa - Reisverslag uit Orewa, Nieuw Zeeland van marion haak - WaarBenJij.nu

Orewa

Door: Dianne

Blijf op de hoogte en volg marion

18 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Orewa

Zonder een wekker te zetten op tijd opgestaan en na ons ontbijt om 9.15 onze rit naar Orewa voortgezet. Ondanks de bewolking en kleine regenbuitjes zie je nog hoe mooi het landschap van Nieuw Zeeland is. Na twee tussenstops om 13.00 op onze bestemming aangekomen. En met zonnig weer zal het strand daar er nog mooier uit zien. En ja er waren er toch enkelen die de zee in gingen. Maar met een temperatuur van 23graden is het toch heel aangenaam. Na wat boodschappen ons geïnstalleerd in ons motel Waves. Na een lunch in het centrum wat winkeltjes bekeken. Het vielbons op voor zover wij konden zien dat er eigenlijk geen souvenirswinkeltjes waren. Kortom geen Kiwi te vinden. De avond gedeeltelijk doorgebracht in een klein meditarene restaurantje waar we heerlijk hebben gegeten. Morgen door naar Coromandel Pauanui. Wie weet wat voor mooie omgeving we daar gaan verkennen. Tot morgen.

• 19 Januari 2018 - 11:52

Hejo:

Marion het gaat je goed af om te schrijven en de foto's te uploaden, leuk hoor. Ben al weer benieuwd hoe jullie de Coromondel hebben gevonden.