Wellington bij vrienden - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van marion haak - WaarBenJij.nu Wellington bij vrienden - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van marion haak - WaarBenJij.nu

Wellington bij vrienden

Door: Dianne

Blijf op de hoogte en volg marion

25 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Wellington

Na een nieuwe nacht komt een nieuwe dag. Een lange trip van meer dan 400 km. naar Wellington. Daar zouden we in ieder geval afspreken met vrienden die in Lower Hutt wonen. Prima weer om weg te rijden langs Lake Taupo door via Tongari National Park. Daar hadden we aardig wat bewolking en een flinke regenbui dus de auto was weer schoongespoeld. Een lunchstop in Wanganui en naarmate we Wellington naarderde werd het weer steeds mooier. Om ongeveer 16.30 kwamen we in ons motel, sober en dichtbij de snelweg maar het was alleen maar voor onze nachtrust. We namen om 18.00 de bus die onderaan het motel vertrok Nasr het centrum en hebben daar heerlijk gegeten bij een goed Italiaans restaurant. O.a een ober die wat Nederland sprak en ons voorzag van goed eten. Wachten op de bus voor een uur, nee dus terug met de taxi. Lekker slapen en uitzien naar onze vrienden.