2 dagen Franz Josef - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van marion haak - WaarBenJij.nu 2 dagen Franz Josef - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van marion haak - WaarBenJij.nu

2 dagen Franz Josef

Door: Dianne

Blijf op de hoogte en volg marion

29 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

Na uit checken in het hotel nog even oom kopje koffie en thee bij een gezellige lunchroom. Daarachter was weer een Greenstone winkel met prachtige sieraden de een nog mooier dan de ander. Ook zat de werkplaats daarbij maar deze was helaas onbemand. Een aantal uren door de bergen en stuk langs de kust naar Franz Josef. Wat een mooie landschap en schitterende uitzichten. Eerst inchecken maar nog even wachten op de kamer. Dus lunch en even zien wat we willen doen. Nadat we onze koffers op de kamer kwijt konden zijn we naar lake Matheson gereden . Als het windstil is kun je de reflectie van de bergen in het meer zien. Er stond niet heel veel wind maar helaas was het geen glad meer. Buiten dat blijft een wAndeling daar Nasr toe prachtig zeker als het weer zo mooi is. Marion bleef op het terras wachten en nadat ik terug was nog even een drankje rondkijken en terug naar Franz Josef. Diner in een goed restaurant, nog wat boodschappen en op de kamer nog wat drinken en lezen. Morgen een lange rit naar Quweenstown dus wat eerder vertrekken dan anders. Wel te rusten.

• 30 Januari 2018 - 21:21

Hejo:

Dat meer blijkt volgens mij op zijn mooist te zijn als je er bij zonsopgang bent. Kan ik me vaag herinneren. Bij ons helaas ook niet op zijn mooist.