De rit naar Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van marion haak - WaarBenJij.nu De rit naar Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van marion haak - WaarBenJij.nu

De rit naar Queenstown

Door: Dianne

Blijf op de hoogte en volg marion

29 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Een warme nacht en in de ochtend met de laaghangende bewolking de ochtend weg gereden met 18 graden. Gedurende de reis loste de bewolking op en steeg de temperatuur uiteindelijk naar 36 graden. Maar wat een mooie tocht met heel afwisselend landschap en uitzichten. Via Fox Glacier, Haast, lake Wanaka en Lake en Lake Háwea even een stop bij Puzzling World. Bij zalmkwekerij een koffie stop (ik herinnerde hem weer van 18 jaar geleden) . In Haast een korte lunch stop. Maar tijdens de rit veel uitstapjes van zoveel afwisselend landschap het is bijna niet vast te leggen. Bij Puzzling World beiden even op " de pot" . Nog war leuke souveniertjes en uiteindelijk om 16.30 in Queenstown aangekomen. Ook daar is de omgeving schitterend. Na ons diner bij de informatie tickets voor de gondel en een boottochtje gereserveerd. Nog een paar boodschapjes en de laatste uurtjes op een toch wel warme kamer nog doorgebracht. Morgen.....weer mooi weer!!!