Queenstown deel 2 - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van marion haak - WaarBenJij.nu Queenstown deel 2 - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van marion haak - WaarBenJij.nu

Queenstown deel 2

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg marion

30 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Na een erg warme nacht met weinig slapen waren we blij op te kunnen staan en te douchen en daarna ontbijten. Rond 10.00 uur richting de gondola vertrokken en wat was dat leuk zeg, in een gondeltje naar boven waar echt een heel mooi uitzicht over de stad te zien is en ook lake Wakatipu goed te zien is, dit meer is 70 km lang en op het breedste stuk 5 km. Uiteraard boven ook weer de nodige souvenirs gekocht, we hebben denk ik nu wel genoeg gekocht. De temperatuur was vandaag 36 graden dus voor een drankje en een kleine lunch aan het water was schaduw wel welkom. Dianne tussendoor toch nog even een leuke short gekocht prettig met de warmte. Om 16.00 een boottocht van 1 en een half uur over het meer met een echte stoomboot waar de ken op het vuur werden geschept. Vanavond onze maaltijd bij de Mac genuttigd simpel maar toch even lekker. Bij ons motel nog buiten gezeten omdat het zo ontzettend warm was binnen. Alsnog een heel kleine fan gehaald bij de balie maar die deed weinig werk. Dat werd een korte en warme nacht.

• 30 Januari 2018 - 21:24

Hejo:

Toch maar goed dat jullie nog zo veel kilo's over hebben in jullie koffers. Ik lees alleen over souvenirs, haha. Geniet nog even.