Dunedin - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van marion haak - WaarBenJij.nu Dunedin - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van marion haak - WaarBenJij.nu

Dunedin

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg marion

03 Februari 2018 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Vanmorgen op tijd opgestaan en naar dunedin gereden, waren al vroeg bij het motel maar konden al op de kamer wat erg fijn was. Eigenlijk meteen weer vertrokken met de auto naar het Albatros visitors centre. Daar was het erg druk dus nog een klein stukje hoger gegaan naar Natures wonders, waar we eerst even koffie en warme chocolademelk hebben gedronken en daarna gingen we met nog 1 stel per 8 wheel drive all terrain vehicle via de duinen naar de mooiste plekjes om zeeleeuwen en pinguïns te gaan zien, sjonge sjonge, wat was dat mooi en wat hebben we genoten!! Prachtig gewoon en eigenlijk niet te beschrijven. Daarna op ons gemak via de weg langs de kust terug gereden naar de steilste straat van de wereld "Baldwinstreet". Met een stijging van 38% en dat is pittig naar boven lopen maar haalbaar hoor. Na wat info zijn we verder gereden aan de kust bij een Italiaans restaurant heerlijk gegeten en daarna terug naar het motel. Morgen weer een lange rit, 419 km te rijden, naar Akaroa, ons een na laatste verblijf. Wordt dus nog vervolgd

• 05 Februari 2018 - 15:46

Hejo :

Een topvakantie hebben jullie. En toch nog veel mooie dieren gezien. Goede reis terug hoor.