van schiphol naar nieuw zeeland - Reisverslag uit Nederland, Nederland van marion haak - WaarBenJij.nu van schiphol naar nieuw zeeland - Reisverslag uit Nederland, Nederland van marion haak - WaarBenJij.nu

van schiphol naar nieuw zeeland

Blijf op de hoogte en volg marion

12 Januari 2018 | Nederland, Nederland

Koffers gepakt en gewogen. Veel te veel natuurlijk, dus weer een hoop eruit. Weer eens gewogen met een nieuw weegapparaat. Wel omeen verhaal kort te maken, mochten ieder 30 kilo mee bleek op schiphol dat we 14 en 17 kilo hadden......nou ja kunnen we weer meer mee teru nemen.
Een goede vlucht met wat lezen, schrijven, spelletjes spelen en slapen. En dan zijn we er echt weer. Een fijn ontvangst door Els en Roos. Heerlijk om ze weer te zien. We sliepen de eerste nacht in Red Beach. eerst nig even een drankje en uiteindelijk om 3.00 in bed. Een korte nacht maar wat een uitzicht als je wakker bent. Zeezicht zo vantuit je bed vandaan en de geluiden van het golven de zee en de meeuwen. En fantastisch weer. Een moooie rit naar Wangawhai, lekker in het zonnetje. Heerliik om zo onze vakantie te starten.

• 12 Januari 2018 - 07:20

Manon:

Mooi dat jullie een goede vlucht hebben gehad! Nu lekker genieten!

• 12 Januari 2018 - 09:06

Els Switser:

Reuze leuk om de dames hier te hebben!!!

• 12 Januari 2018 - 16:29

Hejo:

En dan nu al jarig. 50 jaar, gefeliciteerd. Ja je slaapt nu nog maar als je wakker wordt is het echt jou verjaardag. Een mooie dag samen en geniet van het eten, liefs van ons beiden.